Retour

Met retourneren bedoelt Starry Sky Poster dat u een besteld artikel wilt retourneren en waarvoor u geen vervangend artikel terug wilt.

Ruilen

Met retourneren bedoelt Starry Sky Poster dat u een besteld artikel wilt retourneren en dat het geruild moet worden voor een ander artikel.

Klachten

Starry Sky Poster heeft een klachtenprocedure. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij werken oplossingsgericht; omdat u tevreden bent, zijn wij dat ook! meer informatie op: klantenservice

Zichtbaarheidsperiode

Het indienen van een ruil- of retouropdracht is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U heeft dan 14 dagen de tijd om de zending te retourneren. Starry Sky Poster hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum, tenzij de bestelling is afgeleverd bij een niet door u aangewezen derde partij.

Wanneer u de gehele bestelling retourneert (met of zonder opgaaf van reden), storten wij het gehele orderbedrag, inclusief de verzendkosten die u in de winkel heeft betaald (niet de kosten die u maakt om het aan ons te retourneren), terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Persoonlijke/Persoonlijke producten

Producten die speciaal voor u gemaakt en/of bedrukt zijn, kunnen niet meer geruild of geretourneerd worden.

Registratie van de artikelen

Het retourpakket wordt alleen volledig vergoed als het ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd met een volledig ingevuld retourformulier. Indien het geretourneerde product gebruikssporen bevat of indien het niet in de originele verpakking is geretourneerd, kan slechts een gedeelte worden vergoed.

Voorwaarden ruilen & retourneren

  • U kunt alleen artikelen ruilen of retourneren die via onze webwinkel Starry Sky Poster zijn gekocht.
  • Nadat uw bestelling is afgeleverd, heeft u 14 dagen de tijd om een retour aan te melden. Hierna heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Na deze periode is de koop definitief.
  • Het artikel moet onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd. In geval van beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht. Tevens dient het artikel met aangehechte artikelkaart en een originele verpakking geretourneerd te worden.
  • De verzendkosten en risico’s van retourneren zijn voor rekening van de koper. U mag zelf bepalen of u het per normale post wilt versturen of met track en trace. Wij adviseren u om gebruik te maken van Track en Trace.
  • Retourzendingen kunnen alleen naar ons retouradres worden gezonden.
  • Het herroepings- of omruilrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten die op bestelling worden gedrukt.

Voldoet uw retourzending niet aan de bovenstaande voorwaarden?

  • Indien de retourzending niet (voldoende) is gefrankeerd, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit betreft de administratiekosten van € 4,95 en de kosten die door de vervoerder in rekening worden gebracht voor het afleveren van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten minimaal € 18,95 zullen bedragen. Deze kosten zullen in mindering worden gebracht op de creditnota van de artikelen.
  • Retourzendingen die buiten de retourperiode worden aangeboden, worden niet geaccepteerd. Deze zullen op kosten van Starry Sky Poster naar u worden teruggestuurd.

Voorziet u een situatie waarin problemen kunnen ontstaan? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Receptie bij Starry Sky Poster

Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Voor de terugbetaling gebruiken wij dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft betaald, tenzij anders is overeengekomen.

Nog andere vragen?

Andere vragen? Heeft u nog andere vragen die niet specifiek beantwoord zijn? Neem dan contact op met Starry Sky Poster via onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Retouradres

Schootense Loop 4L
5708HX, Helmond

 

Need help?

Neem contact met ons op via info@starryskyposter.com voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.